2006年3月13日 星期一

一級半笑話之『細B談政治』

以下故事不記起在何處看見,現僅憑些微記憶重新整理。
(故事內容純屬虛構,如有雷同,實屬考合)😅


   九歲大「細B」問老竇,乜嘢叫做政治。老竇話:「乖仔,聽住啦,我賺錢養家,就係家中嘅『資本家』,你阿媽攞住我尐錢,全權使用,就係『政府』,你由我哋照顧,就係『人民』,菲傭煮飯買餸,就係『工人階級』,你嘅半歲大細佬,重食緊奶,佢就係我哋嘅『前途』或者『希望』,每個地方都分資本家、政府、工人、人民、前途,你明白未呀?」

  細B聽後似懂非懂,但都叫做多咗尐了解。到咗三更半夜,佢畀細佬嘅喊聲嘈醒,於是行埋去睇睇,正所謂唔睇重猶自可,一睇就發覺大鑊,原來細佬賴屎賴尿,成塊紙尿片都濕晒,唯有拿拿林走去搵阿媽,點知阿媽熟睡如泥,好似隻死豬咁,但就奇怪唔見咗阿爸,都唔知佢走咗去邊,此時唯有走去工人房搵菲傭幫忙。點知去到,只見房門半掩,拍門又冇人應,於是就伸個頭入去裝裝,竟然見到老竇嚮菲傭張床上面,仲騎住菲傭係咁郁,但就唔知佢地嚮度做乜。

  第二朝,細B食早餐時,見阿媽重未醒,就對老竇話:「我而家終於明白乜嘢叫做政治嘞」,老竇好開心咁話:「乖仔,講嚟聽吓」,細B就話:「當前途有難,攪到一褲都係嘅時候,人民就四出奔走呼號,但就無人理睬,因為政府淨係掛住瞓覺,唔做嘢,而資本家就一於要騎喺工人頭上,就算係幾夜都要繼續剝削!」

  
欲知後事如何,請看『細B談政治』下集大結局!

一級半笑話之『細B談政治』下集
http://kentseky.blogspot.hk/2006/03/blog-post_2604.html

1 則留言: